6 Januari 2011

Express Music 5800 Ku Hilang

Salam

Lama betul aku tak update blog aku ni. Al maklumlah aku ni jenis manusia yang kerjanya tak menentu. Dari Selatan ke Utara.Barat ke Timur. Ini lah kerja ku selama ni. Nasib baik isteri ku jenis yang memahami tugas suaminya. Sporting betul wife aku. Sehingga hari ni aku berada di Tenang, Segamat melaksanakan tugas underground aku. Takpe la mungkin beberapa tahun ni je kot aku buat kerja undercover neh. After that aku buka bisnes aku sendiri yang dah lama aku rancang. Aku pun dah buat beberapa survey dan study beberapa jenis bisnes yang aku nak buat. MLM? huh.. jangan harap nak ada dalam kepala hotak aku. Mengarut je tuh.

Ok stop! bukan neh yang aku nak cerita. Sebenarnya dalam dua minggu neh aku buat undercover neh. Tiap-tiap hari aku gi cyber cafe. Yela, kerja pun kerja la. Tapi bab sosial aku tak ketinggalan layan. Tapi tu la, dalam kelekaan aku melayari sesawang neh kan, bole lak berlaku kecuaian pada diri aku yang bagi aku mistake yang teramat lalai! Dah la Tenang ni tempat yang kurang pembangunan. Aku boleh plak tertinggal hp aku masa nak buat pembayaran kat anak tokey tuh. Dah sampai tempat penginapan aku baru teringat. Bila aku gi balik aku tanya budak tu, bole plak dia buat wayangdalam erti kata lain tak mengaku. Nak jadi kan cerita, malam tu aku repeat balik kat kedai tuh. Aku jumpa ngan bapak dia. Aku cakap baik- baik. Aku terangkan kan apa yang berlaku. Pastu dia suruh aku datang esoknya. Sah! HP aku ada dengan dia.

Sekarang ni aku ada dalm kedai CC depa neh. HP aku pun dah dapat balik. Tapi simcard dh kena buang. Sabar betul aku neh. Kalau nak ikut kan aku bole repot polis
tapi tak pe la.. Aku jadikan pengalaman untuk diri aku neh..Adios............

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...