19 Januari 2011

Taman rekreasi Sungai Bantang, Bekok, Labis.

Petang semalam merupakan masa terluang bagi aku dan juga geng-geng sekerja aku. Sebelum itu, aku merancang untuk pergi ke tempat neh selepas mendengar cerita dari kawan- kawan aku yang pernah pergi ke sana. Jadi masa yang terluang ni bagi aku satu advantage bagi aku. Kami bergerak dari T***** pada jam 3.45 dan tiba ke sana lebih kurang jam 4.30. Setibanya kami di sana, tanpa berlengah masa masing- masing terjun ke lubuk yang di katakan sesuai (lubuk la sangat). Aku sempat juga mengambil beberapa keping gambar. Dalam keasyikan mengambil gambar tu. aku terjatuh bersama- sama kemera aku termasuk la dengan tripot. Hasilnya tripot aku patah dan kamera aku mandi buat pertama kalinya. Aduih...apa la nasib. malam tu aku membelek kamera aku tu. Nasib baik air tak masuk ke dalam. kamera aku selamat, siap malam tadi bole tengok gambar pastu gelak besar. Siot je budak- budak aku. Neh ada beberapa keping gambar aku lampirkan untuk sapa- sapa tengok.




4 ulasan:

  1. pemandangan yang cantik bro teringat burmese pool lak heh

    BalasPadam
  2. mie. bagi aku tempat kita tiada galang gantinya. Burmese pool, Taman suria, Batu kurau. banyak ehh..

    BalasPadam
  3. Salam khus..memang cantik gambar2 ni..nampak real gila..macam rasa berada disitu....

    BalasPadam
  4. Kerul..memang gambar neh real..kan khus ada tunjukkan gambar bersama-sama pakngah :) sampai patah dan mandi kamera khus masa neh :)

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...