9 Januari 2011

Motosikal Estate


Salam. Semalam, hari Jumaat yang lepas. iaitu bersamaan 7 Januari 2010. Aku di tugaskan untuk membuat laporan mengenai satu program. Di mana program ini melibatkan para kaum ibu. Pengisian program ini adalah membaca Surah Yassin dan beberapa penyerahan bantuan kepada ibu tunggal.. Emm bagi aku golongan neh patut dibantu. Tapi isu yang ingin aku ketengahkan bukan lah tentang ibu tunggal. Program neh terletak di berhampiran kawasan estet getah. Tempatnya masih lagi di Labis. Cuma aku tidak bole detail kan terperinci lokasi tersebut. Apa yang menarik perhatian ku ialah sebuah motosikal Yamaha C80. Kalau di tempat asal aku, aku menggelarnya YAMAHA PEKAK. Motosikal neh jugak terdapat banyak dii kawasan Jengaka iaitu tempat aku belajar iaitu ITM Jengka!. Aku sempat gak shoot beberapa keping gambar buatr kenangan.. Emmm selepas program tuh pulak, adala sorang minah ni minta aku shoot gambar dia..emm tak pasal-pasal . tapi tak pelah..aku post plak dalam blog neh untuk kenangan aku jugak..hehh...
\

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...