2 Ogos 2011

Ramadhan 1432 tahun 2011

Hari ini genap dua hari aku berpuasa bersama family ku di negeri Johor ini dan merupakan tahun ke enam aku di sini. Tapi aku sebenarnya sudah semakin tidak kisah. Bukan kerana aku sudah jemu memohon pertukaran tetapi aku menganggap sudah rezeki ku di sini. tak apa lah. Negeri Johor ni sebenarnya cantik dengan permandangan dan keindahannya. Orang-orangnya ramai juga yang berbudi bahasa, cuma segelintir sahaja yang otaknya tak berapa betul skit.

   Ok. Semua tu aku tolak ketepi. Bulan Ramadhan ni, bulan untuk memperbanyakkan pahala. Segala kebaikan digandakan pahala bagi sesiapa yang berbuat baik. Oleh itu, aku cuma ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak 1432 dan selamat berpuasa.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...