22 Februari 2011

Sepetang di Teluk Batik

Aku telah sampai di rumah keluarga mentua ku petang Ahad lagi. First thing yang aku nak ialah melihat wajah wife aku, dah dua bulan aku tak jumpa dengannya. Setibanya aku di Ayer Tawar. Apa yang aku lihat ialah satu ekspresi wajah yang kesayuan dan bercampur kegembiraan. Itulah wajah seorang isteri yang dah lama tidak berjumpa dengan aku. Oh lupa aku nak bagitau, kami tengah menunggu hari kelahiran bayi sulung kami. Mungkin sehari dua ni lahir la kot anak kami.

Semalam aku keluar bersiar-siar bersama wife aku sebelum dia melahirkan anak kami. Tumpuan aku hanya satu iaitu Teluk Batik. Kenapa???simple answer je..aku dah lama tak ke tempat neh.. ni ada la beberapa keping gambar kami.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...